×

Uwaga

There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerie/2017/06.30 muz2
There was a problem rendering your image gallery. Please make sure that the folder you are using in the Simple Image Gallery Pro plugin tags exists and contains valid image files. The plugin could not locate the folder: images/galerie/2017/06.30 muz1

Ogłoszenia

OGŁOSZENIE
o naborze kandydata na wolne stanowisko
 
Dyrektor Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów
38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A
ogłasza nabór na stanowisko: kierownik oddziału
miejsce pracy: Skansen Wsi Pogórzańskiej im. Romana Reinfussa w Szymbarku
wymiar czasu pracy: 1/1 etatu
 
termin przyjęcia do pracy: 1.12.2017
termin składania ofert upływa: 31.10.2017  termin wydłużony do dn. 13.11.2017
wstępny termin rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kwalifikacyjną: 8-10.11.2017 15-17.11.2017
wstępny termin rozmowy dyrektora Muzeum z  5 najlepszymi kandydatami wyłonionymi przez Komisją kwalifikacyjną : 13-17.11.2017  20-21.11.2017
zakończenie procedury naboru, zawarcie umowy o pracę: do dnia 21.11.2017 24.11.2017
 
 
I. Wymagania niezbędne:
  • wykształcenie wyższe (preferowane studia humanistyczne, zarządzanie kulturą, historia,  etnografia, etnologia),
  • doświadczenie zawodowe w pracy w placówkach o charakterze muzealnym 
  • przedłożenie koncepcji programowej działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury, w tym wykorzystanie Szymbarskiej Sceny Plenerowej (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021)
  • stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • niekaralność
  • nieposzlakowana opinia
  • znajomość języka obcego w stopniu zaawansowanym
 
II. Mile widziane
  • umiejętności organizatorsko-menadżerskie, kierowanie zespołami ludzkimi, 
  • posiadanie wiedzy w zakresie realizacji projektów kulturalnych oraz w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na ten cel,
 
III. Wymagania dodatkowe:
  • ogólna znajomość problematyki zagadnień związanych z zarządzaniem i finansowaniem instytucji kultury
  • znajomość przepisów ustaw związanych z działalnością muzealną oraz upowszechnianiem kultury
  • znajomość zagadnień związanych z dziedzictwem kulturowym regionu
  • znajomość specyfiki pracy w muzeum
  • dyspozycyjność,
  • umiejętności organizacyjne,
  • komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność utrzymania dobrych relacji  w kontaktach z innymi ludźmi,
  • wysoka kultura osobista
 
IV. Planowany zakres obowiązków:
  1. Kierowanie, organizowanie i nadzór nad działalnością oddziału.
  2. Opracowywanie planów pracy oddziału; realizacja oferty kulturalnej i turystycznej promującej charakter regionu i placówki;
  3. Opieka merytoryczna nad muzealiami będącymi na stanie oddziału
  4. Organizacja i nadzór nad stałymi i czasowymi ekspozycjami w oddziale
  5. Organizowanie kulturalnych imprez o charakterze krajowym i międzynarodowym;
  6. Planowanie i organizowanie innych form działalności kulturalnej (koncerty, konkursy, przeglądy, wystawy );
  7. Planowanie i organizacja zagranicznej wymiany kulturalnej o charakterze transgranicznym
  8. Realizacja działań promocyjnych w zakresie informacji i reklamy działalności oddziału;
  9. Współpraca z instytucjami kultury, ośrodkami, towarzystwami, fundacjami i innymi placówkami w kraju i za granicą o profilu działania zbieżnym z zadaniami oddziału;
  10. Wykonywanie innych dodatkowych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, a pozostających w związku z nim oraz w sytuacjach szczególnych innych poleceń służbowych przełożonych.
  11. Praca wg harmonogramu, również w soboty i niedziele.
 
V. Wymagane dokumenty:
  1. koncepcja programowa działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021),
  2. życiorys (CV),
  3. list motywacyjny,
  4. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)
  5. kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie,
  6. kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach,
  7. kserokopia świadectw pracy, dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego
  8. oświadczenie kandydata o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku postępowania karnego wobec kandydata (formularz do pobrania)
  9. oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (formularz do pobrania)
  10. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) (formularz do pobrania)
  11. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
 
VI. Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: kierownik oddziału Skansen Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku”, osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Muzeum), na adres: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów, ul. Wróblewskiego 10 A, 38-300 Gorlice, w terminie do 31.10.2017 r.  13.11.2017 r. do godz. 12:00
  • dokumenty doręczone po upływie terminu nie będą rozpatrywane
  • dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę
 
VII. Dodatkowe informacje:
  • rekrutacja przebiega kilkuetapowo
I etap – analiza przesłanych ofert i wyłonienie kandydatów dopuszczonych do II etapu
II etap – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją kwalifikacyjną , wyłonienie 5 najlepszych kandydatów
III etap – rozmowa z dyrektorem Muzeum, wyłonienie kandydata, z którym zostanie podpisana umowa
  • na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap) kandydaci zobowiązani są przedłożyć oryginały dokumentu tożsamości oraz dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy
  • o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 8.11 a 10.11.2017  15.11 a 17.11.2017), 
  • po II etapie Komisja wyłonieni 5 kandydatów, z którymi indywidualnie ustalone zostaną terminy rozmów z  dyrektorem Muzeum (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 13.11 a 17.11.2017  20 a 21.11.2017), 
  • rozstrzygnięcie naboru zakłada się do dnia 21.11.2017  24.11.2017,
  • zastrzega się możliwość odwołania naboru na stanowisko bez podania przyczyny,
  • z wybranym kandydatem Dyrektor Muzeum zawiera umowę o pracę na czas  określony – 1 rok, a potem kolejno zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
  • do przeprowadzenia naboru Dyrektor Muzeum powołuje Komisję kwalifikacyjną 
  • ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Muzeum oraz w siedzibie instytucji
  • Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty
  • informacji o konkursie udziela:  sekretariat Muzeum – tel. 18 35 35 618
 
 

OGŁOSZENIE

o naborze kandydata na wolne stanowisko

 

Dyrektor Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów

38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A

ogłasza nabór na stanowisko: kierownik oddziału

miejsce pracy: Skansen Wsi Pogórzańskiej im. Romana Reinfussa w Szymbarku

wymiar czasu pracy: 1/1 etatu

 

termin przyjęcia do pracy: 1.12.2017

termin składania ofert upływa: 31.10.2017

wstępny termin rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kwalifikacyjną: 8-10.11.2017

wstępny termin rozmowy dyrektora Muzeum z  5 najlepszymi kandydatami wyłonionymi przez Komisją kwalifikacyjną : 13-17.11.2017

zakończenie procedury naboru, zawarcie umowy o pracę: do dnia 21.11.2017

 

 

I.            Wymagania niezbędne:

-        wykształcenie wyższe (preferowane studia humanistyczne, zarządzanie kulturą, historia,  etnografia, etnologia),

-        doświadczenie zawodowe w pracy w placówkach o charakterze muzealnym

-        przedłożenie koncepcji programowej działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury, w tym wykorzystanie Szymbarskiej Sceny Plenerowej (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021)

-        stan zdrowia pozwalający na wykonywanie pracy na stanowisku kierowniczym

-        posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,

-         niekaralność

-        nieposzlakowana opinia

-        znajomość języka obcego w stopniu zaawansowanym

 

II.            Mile widziane

-        umiejętności organizatorsko-menadżerskie, kierowanie zespołami ludzkimi,

-        posiadanie wiedzy w zakresie realizacji projektów kulturalnych oraz w pozyskiwaniu środków zewnętrznych na ten cel,

 

III.            Wymagania dodatkowe:

-        ogólna znajomość problematyki zagadnień związanych z zarządzaniem i finansowaniem instytucji kultury

-        znajomość przepisów ustaw związanych z działalnością muzealną oraz upowszechnianiem kultury

-        znajomość zagadnień związanych z dziedzictwem kulturowym regionu

-        znajomość specyfiki pracy w muzeum

-        dyspozycyjność,

-        umiejętności organizacyjne,

-        komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej, umiejętność utrzymania dobrych relacji  w kontaktach z innymi ludźmi,

-        wysoka kultura osobista

 

IV.            Planowany zakres obowiązków:

1.       Kierowanie, organizowanie i nadzór nad działalnością oddziału.

2.       Opracowywanie planów pracy oddziału; realizacja oferty kulturalnej i turystycznej promującej charakter regionu i placówki;

3.       Opieka merytoryczna nad muzealiami będącymi na stanie oddziału

4.       Organizacja i nadzór nad stałymi i czasowymi ekspozycjami w oddziale

5.       Organizowanie kulturalnych imprez o charakterze krajowym i międzynarodowym;

6.       Planowanie i organizowanie innych form działalności kulturalnej (koncerty, konkursy, przeglądy, wystawy );

7.       Planowanie i organizacja zagranicznej wymiany kulturalnej o charakterze transgranicznym

8.       Realizacja działań promocyjnych w zakresie informacji i reklamy działalności oddziału;

9.       Współpraca z instytucjami kultury, ośrodkami, towarzystwami, fundacjami i innymi placówkami w kraju i za granicą o profilu działania zbieżnym z zadaniami oddziału;

10.   Wykonywanie innych dodatkowych poleceń służbowych nieobjętych niniejszym zakresem czynności, a pozostających w związku z nim oraz w sytuacjach szczególnych innych poleceń służbowych przełożonych.

11.   Praca wg harmonogramu, również w soboty i niedziele

 

V.            Wymagane dokumenty:

1.       koncepcja programowa działalności Skansenu Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku z uwzględnieniem istniejącej infrastruktury (cele krótkoterminowe – rok 2018; cele długoterminowe – lata 2019-2021)

2.       życiorys (CV),

3.       list motywacyjny,

4.       kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (formularz do pobrania)

5.       kserokopia dokumentów poświadczająca wykształcenie,

6.       kserokopie zaświadczeń o odbytych kursach, szkoleniach,

7.       kserokopia świadectw pracy, dokumenty potwierdzające posiadanie doświadczenia zawodowego

8.       oświadczenie kandydata o niekaralności oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz braku postępowania karnego wobec kandydata (formularz do pobrania)

9.       oświadczenie kandydata potwierdzające posiadanie stanu zdrowia pozwalające na zatrudnienie na w/w stanowisku (formularz do pobrania)

10.   oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zmianami) (formularz do pobrania)

11.   inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach

 

VI.            Termin i miejsce składania dokumentów:

-        Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko: kierownik oddziału Skansen Wsi Pogórzańskiej w Szymbarku”, osobiście lub za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu do Muzeum), na adres: Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów, ul. Wróblewskiego 10 A, 38-300 Gorlice, w terminie do 31.10.2017 r. do godz. 12:00

-        dokumenty doręczone po upływie terminu nie będą rozpatrywane

-        dokumenty przesłane za pośrednictwem poczty elektronicznej nie będą brane pod uwagę

 

VII.            Dodatkowe informacje:

-        rekrutacja przebiega kilkuetapowo
I etap – analiza przesłanych ofert i wyłonienie kandydatów dopuszczonych do II etapu

II etap – rozmowa kwalifikacyjna z Komisją kwalifikacyjną , wyłonienie 5 najlepszych kandydatów

III etap – rozmowa z dyrektorem Muzeum, wyłonienie kandydata, z którym zostanie podpisana umowa

-        na rozmowie kwalifikacyjnej (II etap) kandydaci zobowiązani są przedłożyć oryginały dokumentu tożsamości oraz dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje i staż zawodowy

-        o terminie rozmowy kwalifikacyjnej z Komisją kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 8.11 a 10.11.2017),

-        po II etapie Komisja wyłonieni 5 kandydatów, z którymi indywidualnie ustalone zostaną terminy rozmów z  dyrektorem Muzeum (wstępny termin rozmowy planowany jest w dniach między 13.11 a 17.11.2017),

-        rozstrzygnięcie naboru zakłada się do dnia 21.11.2017,

-        zastrzega się możliwość odwołania naboru na stanowisko bez podania przyczyny,

-        z wybranym kandydatem Dyrektor Muzeum zawiera umowę o pracę na czas  próbny – 1 rok, a potem kolejno na czas określony zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy,

-        do przeprowadzenia naboru Dyrektor Muzeum powołuje Komisję kwalifikacyjną

-        ogłoszenie o naborze dostępne jest w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Muzeum oraz w siedzibie instytucji

-        Muzeum zastrzega sobie prawo odpowiedzi jedynie na wybrane oferty

-        informacji o konkursie udziela:  sekretariat Muzeum – tel. 18 35 35 618

 

 

Gorlice, 2017-10-20

 

 

Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów ogłasza nabór do konkursu na stanowisko referent do spraw remontowych i inwestycyjnych.
Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są w dniach 30. 08. - 14. 09. 2019 r.

Wymagania:
- wykształcenie wyższe, tytuł magistra lub inżyniera
- preferowane studia techniczne: Budownictwo, Architektura, Architektura krajobrazu, Gospodarka Przestrzenna lub tożsame
- predyspozycje osobowościowe: umiejętność pracy w zespole, kreatywność w proponowaniu sposobów wykonywania zadań, samodyscyplina oraz umiejętność systematycznej organizacji pracy, obowiązkowość, zdecydowanie
- biegła znajomość obsługi komputera (pakiet office)

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie
- Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego i korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

Dokumenty należy składać w sekretariacieMuzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów - Galeria Sztuki Dwór Karwacjanów, Wróblewskiego 10 a, 38-300 Gorlice do dnia 14 września 2019 z dopiskiem „oferta pracy referent do spraw remontowych i inwestycyjnych".





{gallery}galerie/2017/06.30 muz1{/gallery}
{gallery}galerie/2017/06.30 muz2{/gallery}
Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów
38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A
ogłasza możliwość wynajmu pomieszczenia zlokalizowanego
w piwnicy Dworu Karwacjanów i Gładyszów

Przedmiotem najmu jest lokal w piwnicy Dworu Karwacjanów, w Gorlicach przy ul. Wróblewskiego 10A, o powierzchni całkowitej 60m², taras przylegający do lokalu, korytarz do sanitariatów, sanitariaty, schody zejściowe do lokalu oraz magazyn w obrębie wewnętrznej klatki schodowej do wykorzystania na działalność gastronomiczną /prowadzenie kawiarni, pubu/.

Cena wywoławcza czynszu brutto za najem lokalu wynosi 1.700,00 zł netto (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych) miesięcznie.

Oprócz czynszu Najemca będzie pokrywał pełne koszty związane z eksploatacją przedmiotu najmu rj.:
a. Opłaty za zużyte media według wskazań liczników zamontowanych w budynku Wynajmującego /według poniższych uzgodnień/
  • opłaty za energię elektryczną według wskazań licznika w oparciu o dokonany odczyt
  • opłaty za ogrzewanie CO proporcjonalnie do zajmowanej powierzchni budynku (10,03 % powierzchni budynku)
  • opłata za wodę i ścieki wg wskazań wodomierza w oparciu o dokonany odczyt i naliczone stawki
b. Opłaty dodatkowe:
  • opłata zryczałtowana za energię elektryczną wykorzystywaną do oświetlenia w korytarzu do sanitariatów i w sanitariatach oraz za wodę używaną w sanitariatach w łącznej wysokości wynoszącej 85,00 zł netto (słownie: osiemdziesiąt pięć złotych netto) + podatek 23% VAT
  • opłata zryczałtowana za wywóz odpadów segregowanych (zgodnie z zadeklarowaną ilością)

Oferty w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach nie identyfikujących oferenta, na formularzu stanowiącym załącznik niniejszego ogłoszenia, należy składać w terminie do 20.10.2014 roku do godz. 10:00 w siedzibie Muzeum „Dwory Karwacjanów i Gładyszów" w Gorlicach przy ul. Wróblewskiego 10 A

Oferty złożone po upływie terminu przewidzianego na składanie ofert nie będą przyjmowane. Niedopuszczalna jest zmiana w ofertach już złożonych.

Umowa najmu lokalu zostanie zawarta na czas określony.

Wygrywa oferent oferujący najwyższą cenę czynszu za najem lokalu.

Wybrany oferent zobowiązany jest do zawarcia umowy najmu lokalu w terminie do 14 dni od terminu zakończenia składania ofert, po uprzednim wpłaceniu kaucji zabezpieczającej należności Wynajmującego.

Ogłaszający ma prawo uznania, bez podania przyczyny, że ogłoszenie nie dało rezultatu. Ogłoszenie może być odwołane bez podania przyczyny lub unieważnione w każdym momencie. Unieważnienie ogłoszenia nie wymaga uzasadnienia.

Lokal można oglądać od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00, po uprzednim umówieniu terminu.

Szczegółowych informacji w sprawie ogłoszenia najmu lokalu udziela: Magdalena Zalesko tel. 18 353 56 18

Ogłoszenie, formularz ofertowy oraz wzór przyszłej umowy najmu można pobrać ze strony internetowej Muzeum www.muzeum.gorlice.pl lub w sekretariacie Muzeum Dwory Karwacjanów i Gładyszów, 38-300 Gorlice, ul. Wróblewskiego 10 A.

Pliki do pobrania:

 -wzór umowy najmu lokalu użytkowego
- formularz oferty




Zapowiedzi

12 listopada 2024 - 31 grudnia 2025

małopolska

03 grudnia 2024 - 30 listopada 2025

Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów

02 stycznia 2025 - 30 listopada 2025

Muzeum - Dwory Karwacjanów i Gładyszów w Gorlicach

12 lutego 2025 - 13 września 2025

Kasztel w Szymbarku

Newsletter

Bądź na bieżąco i zapisz się do naszego biuletynu.

* indicates required